Siit lehelt on hankijatel võimalik leida detailsemat informatsiooni RIT-i poolt korraldatavate kesksete ja ühishangete kohta.
RIT on alates 2022. aastast kohustuslik keskne hankija ministeeriumide, nende valitsemisala asutuste ning Riigikantselei töökoha laua-, süle-, tahvelarvutite, monitoride, printerite ja plotterite soetamisel. Vastavate riigihangetega saavad soovi korral liituda vabatahtlikult ka teised hankijad, kuid keskne hankimine on kohustuslik kõikidele Vabariigi Valitsuse korraldusse märgitud hankijatele, st ligikaudu 160-le erinevale riigiasutusele. Lisaks on RIT ka vabatahtlik keskne hankija.
Kesksete hangete portaali saavad kasutada ainult registreeritud kasutajad (RHS § 5 mõistes hankija).
Kasutajakonto saamiseks saatke palun aadressile hanked@rit.ee kiri koos alljärgnevate andmetega: Hankija kontaktisiku ees- ja perekonnanimi, isikukood ja ametialane e-posti aadress.
1. | VABATAHTLIK KESKNE HANGE: Microsofti litsentside soetamine raamlepinguga vaata lisa |
1. | ÜHISHANGE: Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga vaata lisa |
2. | KESKNE HANGE: Sülearvutite ja tahvelarvutite ostmine ja rentimine raamlepinguga (klass 5-7) vaata lisa |
3. | KESKNE HANGE: Lauaarvutite ostmine ja rentimine raamlepinguga (e-kataloog) vaata lisa |
4. | ÜHISHANGE: Ajatempli teenuse soetus 2025 vaata lisa |
5. | KESKNE HANGE: Monitoride ostmine ja rentimine raamlepinguga (e-kataloog) vaata lisa |